вторник, февруари 28, 2012

Сърдечно

Не ми е трудно да те заобичам, само защото си ти. Когато притихваш, с всичките странности и мълчаливи дни. Не ми е трудно да обичам, даже когато болиш. От ляво, точно така, там, където ме стягаш, а после отпиваш бавно кръвта. Не е сложно да продължа, когато оставяш стъпки навсякъде, проправяш път по окосена трева, а после сядаш някъде просто така. Когато над тайната усмивка погледът е огледало към самата мен. Или когато не ми трябват думи, тогава е най-добре, когато си изненада, като шоколадово яйце. Напрежение, а после ставам дете. Когато те няма и има, когато се чувствам красиво и рисувам сърца. Не ми е банално, захарно, неудобно, не ми е трудно, толкова лесно ми е когато го правиш такова. Дори когато бягаш, пак така. А после ме молят да спра, разсейват, раздават всичко, което имат само за мен.
Отказах да се питам как и защо, да, защо са ми въпроси без отговор? Дори когато те няма, не питам, просто рисувам сърца.

Няма коментари:

Публикуване на коментар