понеделник, февруари 06, 2012

разтапям

искам да разбера
защо ръцете ни така лепнат
дали от сладкото
от мекото на кожата
или от пеперудите в лявата камера
прелитащи надясно

искам да знам
от къде така болиш
за да спра кървенето
да прилаская всяка част от теб
(към мен)
да усмиря дивото в теб
да съм завършека на лова ти
и хищник да си само с мен

искам да ти дам
от боровинковите си нощи
докато се научиш да обичаш със сетива
и не станеш материално изражение
на всичките емоционални летви,
които съм вдигала някога
за други
не за теб
ти събори всичко
(заедно с мен)
и го изгради наново

затова така съм крехка
ронлива, ерозионно-слаба
топя си шоколад в мислите
по теб
разтапям.

3 коментара:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera"

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    ОтговорИзтриване
  2. как можа да напишеш нещо толкова красиво, ще полудея! събуди всички копнежи из всички пещери и вече ги чувам как се протягат сънливо и очите им проблясват в тъмното.

    ОтговорИзтриване
  3. просто мои проговориха.
    благодаря ти, радвам се, че ти е харесало :)

    ОтговорИзтриване