понеделник, февруари 06, 2012

разтапям

искам да разбера
защо ръцете ни така лепнат
дали от сладкото
от мекото на кожата
или от пеперудите в лявата камера
прелитащи надясно

искам да знам
от къде така болиш
за да спра кървенето
да прилаская всяка част от теб
(към мен)
да усмиря дивото в теб
да съм завършека на лова ти
и хищник да си само с мен

искам да ти дам
от боровинковите си нощи
докато се научиш да обичаш със сетива
и не станеш материално изражение
на всичките емоционални летви,
които съм вдигала някога
за други
не за теб
ти събори всичко
(заедно с мен)
и го изгради наново

затова така съм крехка
ронлива, ерозионно-слаба
топя си шоколад в мислите
по теб
разтапям.

2 коментара:

  1. как можа да напишеш нещо толкова красиво, ще полудея! събуди всички копнежи из всички пещери и вече ги чувам как се протягат сънливо и очите им проблясват в тъмното.

    ОтговорИзтриване
  2. просто мои проговориха.
    благодаря ти, радвам се, че ти е харесало :)

    ОтговорИзтриване