понеделник, октомври 15, 2012

I'm a sinner


Обичам всеки свой избор,
но всеки избор е грешка.
Просто малкият роб на голямото ми его се обажда. Съгрешил е пред закони, които сама съм му създала. И без значение жалко ли е или пък възвишено, най-тайните му желания все още разяждат мислите преди съня.
Все още слушам до болка протритите ритми на някои песни и все още забивам карфиците на болезнени спомени в кожата.
Явно не мога да пусна това, което съм нямала, нищо че пред очите си имам повече.
Животът ми се предлага в легла, в различни форми, в чаши за вино, свобода и безкрайни улици, но на мен някак не ми стига.
Зависима съм, имам си други пороци, от които мислите ми така и не избягаха.

2 коментара:

  1. "Явно не мога да пусна това, което съм нямала, нищо че пред очите си имам повече."- прекрасно казано! Позволи ми да те цитирам!!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ами, "Let go" се оказа лесно за казване, но трудно за осъществяване :)

    ОтговорИзтриване