петък, декември 30, 2011

Не-новогодишно

По-леко ми е без преосмисляне
по-лесно ми е без планове
по-щастлива съм свободна
по-добре ми е другаде (засега)
по-разбираемо ми е след (всичко)
по-тъжно ми е (от преди)
по-тясно ми е сърцето
по-широки са ми възгледите
по-различно ще е бъдещето
по-смислено е без изпращане
                                          на 2011
                       и без пожелаване
                                          за 2012
  И без това ме научиха на един урок - много внимателно си пожелавайте и тихо шептете, обмисляйте всяка дума и не пришпорвайте съдбата.
                                           Джъст лет ит би.

3 коментара:

  1. ".. и не пришпорвайте съдбата." прекрасно казано. Както винаги. Без пожелавания.. само не спирай да пишеш. ♥ А аз си пожелавам постовете ти да стават все по-щастливи и по-щастливи.. като теб! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Леко посрещане на тази следваща година!

    И без това ме научиха на един урок - много внимателно си пожелавайте и тихо шептете, обмисляйте всяка дума и не пришпорвайте съдбата.

    Прекрасно казано!

    ОтговорИзтриване