понеделник, август 08, 2011

... и ще продължа

Чакам нещата да започнат да се случват и не спирам да си мисля за думите ми след години. Вече чувам как разказвам историята на живота си, започвайки с "никога не съм и предполагала..."
Ами, да, не предполагах. Исках, получих, съжалих. Сега поправям грешките след себе си. Колко още мога да допусна и поправя? До къде ли се простира лимитът и какво ли се случва след това?
Как бързо само идва промяната. Преди дори не бих признала, че съжалявам за нещо, какво ли пък остава да сгреша. Сега размахвам гумичката и трия упорито всяко глупаво решение, което съм взела, всеки провален план, всяко "искам", "няма", "ще". Едновременно с това, никога не ми е било по-лесно и изборът изглежда очевиден.
Никога обречеността не е била толкова близо до мен. И никога не сме се дебнели с поглед толкова безстрашно, колкото сега. Най-безболезненото ми напускане. На хора, минало, места, чувства, принципи, копнежи. Леко ми е, едно такова безтегловно, не-завързано и разнопосочно.
Днес се осмелявам да си кажа съжалявам.
... и да си самопростя.


P.S. Хубава песен за августовско-септемврийски дъжд и промените, които излива със себе си. Поздрав. Радвайте се на всяка минута живот.

1 коментар:

  1. Какво казваше поетът по темата...
    "мечтите си от младини щом спомняте с печал:
    по-страшно няма от това тегло
    да кажеш тъжно: "Да, а би могло!"..."
    Харесва ми финалът, много свеж :)

    ОтговорИзтриване