вторник, февруари 15, 2011

Smooth mornings



Сладкото кафе с мляко се просмуква в устните ми, оставяйки един нежен вкус и аромат след себе си, който усещам всяко утро.
Обичам този момент от деня. Всъщност май само него. Мисля дори, че нищо не е в състояние да го засенчи или провали. Наслаждавам му се изцяло, потъвам в магията му, затварям за миг очи, за да почувствам как кофеинът с карамелен цвят навлиза в кръвта ми, поемам дъх и отново ги отварям. А навън е мрачно, тихо, дъждовно.
Обичам сутрините. Обичам всяка една-колкото различни, толкова и еднакви. Хубаво еднакви, познати, но нежни. Слънчеви, дъждовни, ветровити-всякак. Обичам ги, въпреки всяка друга част от душата ми да агонизира, пак оставям малко местенце, в което просто да се наслаждавам на вкусното кафе и първите часове на деня.
По дяволите, наистина има нещо, което не могат да ми отнемат.

Отпий поредната глътка от силното кафе, пусни си музика и си повтаряй, че всичко ще е наред. Просто и.д.е.а.л.н.о.
Добро утро!

1 коментар:

  1. Утрините винаги са някак емоционално наситени. Когато още спиш и ходиш към офиса буквално или се мотаеш вкъщи. Някак интимно се получава между теб и тези часове. И аз ги обичам :)

    ОтговорИзтриване