петък, ноември 02, 2012

Inside my box

Аз съм от тези, които мислят в кутийката. Навън не мога и не искам.
Законите ме карат да се чувствам комфортно, давам сто процента, никога +1.
Нямам +1, защо да спазвам правилото?
 Кутията ми, затова пък е просторна.
Безкрайност съм, сама се разтягам до собствените си разбирания за предел. Плаша се понякога как се научих да създавам ефекта на доминото и въпреки това, да запазя честността. Как думите изречени вчера, контролират нечии неосъзнати мисли днес.
Глупаво е да не се възползваш от шансовете, които тактиката ти предоставя, щом действаш сякаш стъпваш върху шахматна дъска - мислиш с два хода напред. Всяко действие е във война с логиката, когато не подлежи на пространствен и времеви анализ, така си мисля.

 Ненормалното е разтегливо и замъглено понятие, доказвам си го всеки ден.

1 коментар:

  1. Правилата не винаги се спазват така е.Ние си живеем в кибритени кутийки.

    ОтговорИзтриване