четвъртък, октомври 06, 2011

Многото думи никога не са "за нищо"

Тук нищо не може да бъде сложено зад маска.
Това място е посетено над шест хиляди пъти. Малко повече от шейсет човека ме следят. Открито. Минимум шест пъти влизам и излизам, безпричинно, ей така, колкото да имитирам дейност на "блогуване". И ставам все по-неразбираема, все по скрита, все по-трудна за четене. Иска ми се да предложа нещо интересно, полезно, практично.. а в същото време давам само думи.
Но всичко в този свят си има значение. А думите са с най-много смисъл. Не са малко. Много са. Всичко даже.
Само толкова ми е нужно, за да запаля газта. Само толкова, за да си тръгна, да остана, да обичам, да се отрека, да се преизпълня с вяра. Да действам.
И докато други вливат думи в мен, аз ще имам какво да кажа. Както на заветните 60, така и на себе си.

Ако това не ви стига, слушайте поне този човек.

1 коментар: