сряда, юни 25, 2014

Търся се

Отдавна не съм спирала, за да осмисля посоката която следвам. Може би от липса на веме, може би от страх, че нещо ще се случи, че ще сложа питанки след всичко казано. Къде съм? Всъщност това е единственият въпрос, който винаги ме е преследвал. Понеже не ме е страх да бягам, нищо друго не е останало.
Сега обичам, живея и дишам една идея, непознато ми е, нищо, че се чувствам у дома. Кой би помислил.. някога, някъде ме предупредиха, не си спомних. Броя си дните до другия юни, когато ще стигна края на задънената улица, по която тичам вече с години. Противореча си и не правя планове, малка война със себе си. Ще спра ли да ги обявявам някога?
Затворих ли атласа завинаги?

1 коментар:

  1. Само който няма ни едно родово петно ни от баба, ни от дядо,
    ни от роднини по права и крива линия, а също сам
    никъде в нищо не е сбърквал — има ли такъв жив
    човек? — само той може да критикува, да казва
    истината и да търси нов път…

    ОтговорИзтриване